رد پای خاطره ها.....

 

عصرها حوالی ساعت دلتنگی یه فنجون چای بدست بازم میرم گوشه دنج اتاق

روی صندلی راحتی میشینم و فنجون چای رو کنار پنجره میزارم

آلبوم خاطراتمو باز میکنم

آلبومی که وقتی باز میشه عطر یاس و نرگس فضای ذهنمو پر میکنه

اولین عکس مثل همیشه لحظه ای رو به تصویر میکشه که برای اولین بار دیدمت

بی اختیار لبخندی روی لبام میشینه و مثل اون لحظه صورتم سرخ میشه

هنوز هم گرمی دستت که برای اولین بار توی دستم گرفتم از یادم نرفته

دستای سرد و عرق کرده من نشون میداد که چقدر اضطراب دارم

و ((تو)) چقدر آروم بودی و باوقار

آرامشی که بعد از چند لحظه منم آروم کرد

همیشه برام دل کندن از این عکس و رفتن سراغ عکس بعدی سخته

عکس بعدی من و ((تو)) رو نشون میده نشسته روی نیمکت دو نفره توی پارک

یادت میاد؟

دست میبرم سمت فنجون چای تا گلویی تازه کنم

ولی بازم مثل همیشه اونقدر توی حال و هوای ((تو)) غرق بودم

که فنجون چای سرد شده بود

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت22:06---20 شهريور 1394
دلتنگی تنها نشانه بودن تو در جای جای قلبم است نازنینم زمانی که ندارمت ...
دلتنگ که میشوم زمین و اسمان هم که به هم برسند باز دلم بیخیالت نمیشود مگر اینکه تو در قاب چشمانم باز پیدا شوی و خاطره ساز...


بیقرارِ بیقراری های تو
ساعت0:57---1 آذر 1392
یه حس گنگ

یعنی هنوز بوی عطرش میاد ....

اونوقت تو ،

با یه حال خراب ،

بری تو اتاقت ..

همینجوری ا چشماتو ببندی و یه آهنگ play کنی ؛

و صدایی تو گوشت همون حال خراب رو نجوا کنه ....

+ عطرتو حس میکنم همین حوالی ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, | 7:44 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز